Midsommar firandet är över

Firade ju som sagt midsommar i frösakull hos Jonas i deras stuga.
Det var trevligt, fast kunde ju varit roligare.
Var ju typ ensam tjej också för Nikki och Marcus fick åka hem rätt tidigt.
Det var lite tråkigt, och linnea kom inte :( men jag överlevde det.
Va ett band och dansbana där vilket var lite mysigt faktiskt.
Min faster med familj var där ute i sin stuga också, så träffade ju dem :)

Idag har vi bara suttit utanför stugan och solat lite, fan röd som en kräfta nu ;)
Sen senare på eftermiddagen blev det en tur ut till mor&far med vänner som
var ute i vår stuga, gick en runda åt lite mat och jordgubbar, mums.
Jordgubbar är nog det bästa jag vet på midsommar (a) hihi.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska upp vid 6 imorgon och jobba,
ska jobba delad tur vilket innebär att jag jobbar 7-13 och sen 16.15-21.15.
Får försöka överleva detta. Men det ska nog gå.

Hörs imorgon.
PUSSS <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0