Härlig dag

Inte gjort mycket alls idag då jag har varit ledig hela dagen.
Det var inte helt fel kan jag säga, men imon väntas jobb igen,
och det blir i stan. Fast börjar inte förrens vid 12 så behöver inte gå upp
jätte tidigt iaf, fast får ju ta bussen tjugo i 11. Sen kommer jag hem halv 8, s
så blir ändå en lång dag, så blir inte mycket uppdaterande i bloggen imon.

Linnea har varit här en stund ikväll, mysigt ♥ gjorde inget speciellt men ändå.
Ska nog va en stund på kvällen på torsdag med, me like!
Blir nog att vi kolla på hyltes a-lag tror jag, va ett tag sen jag såg dom spela nu.

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och lösa lite korsord tror jag.
Haha det låter typ gammalt att göra det, men rätt kul.

Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0