fint väder som fan

Vädret ser ut att bli riktigt bra idag med :)
Haha jag glömde skriva igår kom jag på sen,
Men va iaf i stan en runda, köööopte massa kläder (a)
Det var halva priset på allt på bik bok, så jag köpte fan 10 plagg.
Typ jeans jacka, jeans shorts, andra shorts, linnen, klänning, armband,
jeans ah typ allt. Så nu får man leva fattigt resten av denna månaden.
Men roligt med nya kläder. Får se om jag orkar lägga upp bilder på det jag köpt.

Åkte typ vid 9 elr något te stan och kom hem vid 2.
När jag kom hem la jag mig i solen en stund,
hihi, fått rätt mycket färg redan.

Sen idag ska jag till torup och fixa mitt hår igen,
slingorna blev inte riktigt bra sist. Så ska göra några till.

Men nu ska jag göra en ordentlig frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0