Duktigt Evelina (y)

Måste ju berömma mig själv, har städat hela mitt rum.
Och med det menar jag dammat och dammsugit.
Inte så intressant men de har jag i alla fall gjort.
Ska byta till nya lakan sen med, älskar när det är nybäddat.
Är ensam hemma också, för mamma & pappa åkte nyss till stugan,
dem skulle visst sova över där inatt och filip är hos Victor.
Fast jag antar att jag får hämta honom sen.
Men jag har ju min söta lilla vovvsing ♥

Pratade med min moster i telefon innan med, det var längesen.
En tråkig sak var att dom ändrat cross tävlingen i varberg från söndagen till lördagen,
så kan inte kolla på kusinen när han kör nu. Jobbar på lördag och sen ska jag på 70-års kalas!
Typiskt typiskt, men dom kommer på min student och det blir roligt! Hihihi.

Men nu ska jag hoppa in i duschen.
Hööörs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0