Bloggtorka?!?!?!

Ja det kan man nog säga.. har varit så mycket annat så hinner aldrig skriva.
Har inte hänt så mycket i helgen har jag jobbat, varit på 70-års fest,
och på ikea i älmhult. Så har inte varit mycket vila direkt!
Men som sagt tycker jag om att alltid ha något att göra, så inte mig emot! ;)

Idag har jag och mami varit i stan, handlat det allra sista till min student.
Sen va vi med Adams bil på besiktning också.

Ikväll har jag spelat match mot torup/rydö, och det blev 3-3. 
Skit bra spelat alla, vi gjorde en riktigt bra match.
Jag fick i alla fall göra en assist (y).

Nä nu ska jag pysa iväg, imon blir det ullared tidigt.
Borde egentligen åka till skolan, men men. Måste dit!
Så bäst att dejta kudden snart :)

Men vi hörs nog imorgon.
Pusss <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0