14 juni

Idag är jag ledig, så passade på att sova rätt länge idag, skönt!
Lagade mat och så vid 12, sen åkte jag hem till mam&pap! :)
Har även varit nere på malmagården en runda och hälsat på,
börjar ju jobba där imorgon, hihi. Nästan lite nervöst, känns som man glömt en del.
Kvart i 7 börjar jag iaf, så blir till att gå upp tidigt! Sen jobbar jag till 4.

Ikväll har jag match, mot skrea tror jag, hoppas på vinst. Dem ligger 2:a men det ska
minsann inte stoppa oss! ;)

Ska försöka lägga in lite bilder från studenten också som jag lovat.
Får se om jag hinner det senare, nu måste jag ner till banken.
Lägga in lite av de pengarna jag fick i studentpresent!
Sen skicka tillbaka ett par skor jag beställt, typ ångrade mig som vanligt!

Men vi hörs sen!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0