Vilket pissväder!!

Väldigt tråkigt väder ute, regn regn och regn.
Fast är mysigt att ligga inne under täcket när det regnar :$ hihi.
Snart ska jag la ta tag i dagen och göra lite middag.
Sen ska jag ner och jobba kvällen även idag.. 13.30-20.00.
Som det ser ut nu så är det jobb, jobb och åter jobb!
Men det är bara bita ihop de sista veckorna.
Imorgon är jag iaf ledig, men bara en dag..

Så här ser mitt schema ut följande 2 veckor!

Söndag
- jobb
Måndag - jobb
Tisdag - jobb
Onsdag - ledig
Torsdag - jobb
Fredag - jobb
Lördag - jobb
Söndag - jobb
Måndag - ledig
Tisdag - jobb
Onsdag - jobb
Torsdag - jobb
Fredag - jobb

Så som ni ser har jag en hel del jobb framför mig.
Bara 2 dagar ledigt! Puh, får se om jag orkar detta.

Nä nu hinner jag inte sitta här mer, ha en bra dag ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0