Snart är det roliga över..

En helg kvar sen börjar man jobba igen,
fast ska bara jobba några dagar så ska inte klaga.
Vad jag ska göra med mitt liv sen, det är en annan fråga?
Hade egentligen velat resa, fast ändå inte.
Hatar att vara långt ifrån min familj, hihi ♥
Så får la helt enkelt börja söka jobb snart, vilket inte är lättast.
Nog pratat om det, hade en trevlig kväll igår med grabbsen.
Grillade, badade och kollade film. Får göras om tycker jag allt!
Sen på natten hämtade ja adam och några i stan,
fan så trött jag var när jag körde in, men det gick. Så idag har jag
sovit länge, men det kan jag väll få vara värd.


Haha, mongo bild på mig när vi var på väg till malmö!


Kommentarer
sandra

det ska jag försöka att ha! :)

2010-07-23 @ 15:01:16
URL: http://saandrich.blogg.se/
Anonym

snyggis <3 saknar ju dig! =( <3

2010-07-26 @ 12:07:33
URL: http://bellafarago.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0