Nu är jag vaken!

Precis varit ute en liten runda med Lova i regnet, uuuh!
Igår var det så varmt men idag kändes det så kallt och tråkigt.
Ska jobba i eftermiddag igen, men börjar 16.15 så rätt skönt.
Förresten har jag fått ännu fler tider nu :D:D känns bra.
Så ska jobba som fasen nu, typ inte ledig en ända dag, inte ens helgen.
Ska jobba nästan varje dag fram tills den 13:e!
Så det blir goa pengar i september, hihi!
Men mamma&pappa kollar ju resor, så kanske blir det i slutet av augusti,
och isåfall ska nog linnea med ♥ fast jag och linnea stannar nog 2 veckor då kanske.
Så pengar kan behövas (a) bra att ha i vilket fall.

Nu ska jag kolla runt på datorn lite, ska nog lägga in lite bilder som jag inte orkat.
Pusss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0