Bloggen står stilla

Känner inte alls för att blogga längre, har aldrig något roligt att skriva.
Sen orkar jag aldrig lägga in bilder, det som är det roliga att kolla på ju,
eller det tycker iaf jag att det är.
Det är iaf rätt skönt att vara ledig, men snart är det jobb igen.
Eller det är ju inte förrens på tisdag nästa vecka, men det går fortare än man tror.

Men nu var det helgen och den har varit bra tycker jag.
I fredags va jag och adam på stranden med Lisa och Jonas.
Sen kom dom även hit på kvällen, grillade och spelade kort :) 
Blev ganska sent, och dagen efter var man kanske inte jätte pigg,
upp vid 8 för att åka till torup och spela volleyboll turnering.
Vi slutade på en fjärde plats, inte så illa tycker jag.
Sen på kvällen var det fest, vi började hos Gustav och sen drog vi
in till stan och kvällen blev tillslut rätt bra faktiskt! I gott sällskap så
kan det inte bli annat än bra.

Nu är jag rätt trött så ska nog gå och lägga mig hyffsat tidigt idag.
Hade med min kamera till gustav också så blev nog en hel del bilder.
Har säkert tagits runt 200 bilder.. så kommer la upp några här sen senare om jag
orkar vill säga. Men det ska jag nog orka med, annars kommer dom upp imorgon.

Nu blev det ett V Ä L D I G T långt inlägg.
Så blir nog ett stopp här.

Puss på er! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0