2 juli

Har visst varit lite dålig på att uppdatera. Men har jobbat och typ inte varit hemma, haha. Sen igår var jag iväg hela kvällen och kollade på fotboll, I norvalla, torup/rydö spelade mot dom. Blev förlust tyvärr. Sen kom jag hem rätt sent, sen ringer adam och säger att dom kört på ett rådjur, så fick åka och hämta dom. Så somnade säkert inte förrens vid 1 tiden. Sen upp vid kvart i 6 :s Då var man lagom trött, fast ändå varit en rättså bra dag idag. Jobbet gick rätt fort, slutade 2. Sen har jag bara tagit det lugnt! As nice väder idag med, och det ska det bli imon med så då blir det nog stranden, typ första gången detta året. Shiet, jag är nog helt efter. Fast har ju varit vid sjön och så men inte havet. Jaja, ska nog inte tjata mer nu!

Vi hörs nog sen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0