ullared

ah.. vaknade typ tidigt idag fast jag var ledig :o
typiskt mig, inte gjort ngt vettigt heller.
vid halv 1 hämtade adam mig och då åkte vi te ullared,
fast helt i önödan.. haha köpte bara godis typ ;s
skulle köpt buzz men de spelet jag ville ha fanns ju såklart inte :/
såg iaf morgan, mahaha :D schteeekarn!
aja, sen hem till mig och snart ska vi åka te rydö typ,
sen åker jag till torup te fia vi ska nog sjunga lite singstar och så,
så tar adams bil dit, sen hämtar jag honom på natten,
hos hans polare.. så han kan sova här <3
sen upp och jobba imon i stan, o adam drar te gbg på bandy match
men men, ska inte skriva mer nu..inget inressant ändå.

PUSS! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0