suuundaaay

haha, blev ingen sovmorgon idag inte ju,
hämtade amanda och kajsa vid 10 typ
sen åkte vi upp till hallen
kollade på innebandy, damlaget..
fan så många utvisningar det var ;o
och jävligt jämn match.
sen åkte jag o amanda hem till mig,
sen blev det direkt te torup
kollade lite på adams match, och dom vann :D
riktigt duktiga, men är nervöst att titta (a)
när dom tacklas så där håårt haha usch.

annars idag hare varit lugnt,
ska snart ner och köpa en fet godispåse te min bror,
som jag lovar eftersom han passar doggyy :D <3
aja. skriver kanske mer sen.

have a nice daayy :)



Kommentarer
Tina

hejsan. du skriver inte så mycket om din hund men som jag har fattat det så har du en hund? är det hunden du har i din header? vad är det för ras och hur är den i sitt beteende (inte din hund utan själva rasen)? fundera på att skaffa en hund själv nämligen..har du några bra tips man ska tänka på innan man köper en hund? förstår att det är mycket mycket ansvar. vem passar din hund på dagarna? eftersom jag antar att det är en valp du har? har du gått på valpkurs? och hur länge gick du i "skaffa hund" tankar? läste du på mycket om sjukdomar osv? kan du inte göra ett inlägg här på bloggen om detta? och svara på mina frågor och skriva lite om det? :) hade varit snällt så jag och alla andra som läser får veta!!

2010-01-24 @ 21:05:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0