ny dag igen

tiden går så fort, och snart börjar skolan igen
jippii ..not!
nu får jag la snart gå upp ur sängen,
men lova somnade precis.. synd och väcka henne kanske?!
på nätterna får man ju inte sova speciellt mkt,
men så är det väll i början när man skaffat hund!
fast börjar bli van nu haha.

idag händer de la inget speciellt vad jag vet, 
blir nog en lugn dag. 
igår var jag adam och linnea och henke i jkp,
på A6 och ikea, men ah .. jag hittade fan ingenting ;o
jo ett par vantar och ett par solbrillor.. inte de jag ville ha precis
men så är det.. lite sur blev jag allt! 
men de var roligt med trevligt sällskap, så gjorde inte så mkt! 

nä nu kurrar det i magen, så får bli frukost! 

PUSS!
 


Kommentarer
Sandra

vilken dag börjar skolan egentligen? :) :O

2010-01-04 @ 12:41:22
URL: http://chhilli.blogg.se/
Eve

haha nästa måndag tror jag, fast vi börjar på tisdagen eftersom vi e lediga på måndag :) haha! xd

2010-01-04 @ 13:49:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0