nu sååå

fredag: jobbade sen blev det bio snabba cash :) naaajs

lördag: åkte till stan och shoppade med mami ♥ hihi. mys!
sen käkade vi i spånstad innan vi åkte hem,
elr ah jag stannade där och linnea pontus och jens hämtade upp mig :)
vi åkte till fyllinge och kollade innebandy, fyllinge-falkenberg spelade
fyllinge vann iaf..  sen på vägen hem blev de bestämt att vi skulle te byås,
jag var osäkert eftersom jag inte mådde direkt bra, skit förkyld och så
men bestämde mig för att de fick gå ändå, och det gjorde det! :) 
hade riktigt roligt med massa trevligt folk!

idag:
va inte direkt pigg när jag vaknade men de ändrade sig fort,
tog en dusch och fixade iordning mig och gick upp till hallen
kollade innebandy igen, först killarna och sen damlaget
sen hem en runda och sen upp och kolla på volleybollen,
så min dag har i stort sett spenderats i hallen
sen när vi kom hem blev det pizza på det, herregud säger jag bara
fettttiiiis, men gott gott! haha

nu blire snart att sova tror jag men annars najs och va ledig imorgon (a)
puss och godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0