@ klädhörnan

jaop, dit blev jag tvingad idag.
skulle med filip och pappa och leta kläder
skulle iofs betala min klänning som jag lånade hem,
och som jag hade på nyår :)
fillan hittade iaf rätt snygga tröjor så det var ju bra
sen så va klänningen på rean nu,
så ist för 499 fick jag betala 249, sooft!
hade presentkort på 150 med så 99 blev det,
billigt och bra. ibland så får man ha lite tur (a)

vill också köpa nya kläder
men har inga moneey till det just nu, suck!
borde spara pengar oxå,
eftersom jag nyss köpt en hund för 7000 med ;o
men hon är värd allt min lilla Lova <3

om man skulle ta och städa lite på sitt rum, IGEN!
att det alltid kan bli så stökigt.. förstår inte detta asså.

ciao så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0