23.17

faaaaaaaaan så trött jag äääääär,
ska nog sova snart faktiskt.
ska inte upp jätte tidigt imon
fast ska jobba kl 12 i stan så mst ta bussen,
typ tjugo i 11.. lite segt faktisk!
men fan behöver pengar så är bara och bita ihop!
idag har jag typ ba slappat,
käkade pizza med amanda vid 12 typ,
sen satt vi och snackade en del..trevligt!
så klockan blev nästan 3 hahaha.
sen hem och gjorde lite ärenden med mami.

vid 6 tiden åkte jag ut till tobias,
hälsade på lite.. var längesen.
såå var kul att träffa alla ♥

nu är jag iaf hemma igen som sagt,
och jag hade tänkt ringa linnea snart
när hon kollat klart sin film :) hihi.



får bli en bild på mig och frida (a)

men godnatt alla <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0