vår känsla?

tkr faktiskt jag har fått de lite idag,
solen skiner och visst blir man på mkt bättre humör :)
skola te 11 idag, riktigt skööönt!
så nu börjar jag min helg, kan inte bli bättre
hoppas jag får den praktiken jag vill med, hiih
tobias mamma har varit snäll och hjälpt mig lite (a)
så gulligt.. tror jag hade trivts där faktiskt!
men vi får la se hur det blir.

blir stan i efm igen, har lite och fixa
typ ngn till present till mami som fyller år imon :)
blir nog att vi firar henne ikv för hon jobbar fre och lör.
yayay, ska se om hon har lust att slinga mitt hår när hon kmr hem med,
har fan fått värsta utväxten nu, skit fult!
så just nu hatar jag mitt håår, fast de gör jag annars med iofs!

aja, nu har jag nog inget mer att skriva
lägger in en skön låt med :*




Kommentarer
JENNY

Taktack&tack sötaste! :D

2010-02-11 @ 13:54:20
URL: http://jennyjanssons.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0