vår? ja tack

sov till typ 10 idag.. inte helt fel!
sen städat lite på rummet och så
och ännu mer snö har de blivit :o
blir ju trött på det här, vill ha vår nu
så man kan få bort alla dessa vinterkläder
det tar ju bara massa plats :p
nä nu ska jag inte klaga mer :)
har väldigt mkt lust med att göra om bloggen,
men har inte riktigt tid med det just nu
så ni får stå ut med att se den såhär ett tag till.
tkr fan den är as ful..men är inget proffs på sånt dära
tappar liksom tålamodet när det inte vill som jag vill, haha.
hinner kanske pilla lite ikväll.. vem vet!


plutten ligger här och sover jämte mig,
eller nu vaknade hon för telefonen ringde.
så ska nog ta och passa på att gå upp,
får inget gjort när jag sitter vid datorn.

hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0