oj, glömde skriva igår

haha, inte alltid man kommer ihåg och hinner skriva,
igår var visst en sån dag, ändå var jag ledig.
men det var en del jag hade att fixa
linnea kom en stund och vi gjorde mat och så,
sen kollade vi lite på resor, måste boka ngt snart
men vi vet inte riktigt vad vi vill.. men lutar åt turklandet (a)
haha, fast vet inte om mam & pap släpper iväg mig dit höhö
får la se.. hihih. men längtar saaatan!

sen på eftermiddagen iaf så åkte jag och adam te ullared,
köpte inget speciellt, elr jo jag fick en jätte fin tavla (a)
med marilyn monroe.. fettt! :)
sen födelsedags presenter till mami, därför vi åkte dit
och till hans lillsyrra oxå.. hittade iaf det vi skulle :)

nu sitter jag i skolan.. tidigt för en gångs skull,
tummen upp till mig (y)
blir frukost med nikki om en stund <3
sen antagligen hem med kvart över 11 bussen, wihii!
puss


ser så sjuukt najs ut..  om någon månad såå :)


Kommentarer
frida

NICEEEEEE BABE :D

2010-02-09 @ 10:42:55
eve

yeesss :D

2010-02-09 @ 19:42:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0