ISABERG

blev rätt länge i gvd för det första idag,
men handlade inget, jo present te mamsen typ
sen käka vi på rendes vous i smålandsstenar
om de nu stavas så vad vet jag :) haha

sen så senare vid 5 åkte vi till isaberg
med hennes pappa och sebbe
haha, fan första gången jag åkte :o
va faktiskt lite läskigt
men gick hyffsat ändå för att va första gången
vill typ åka dit igen :))
yeay.. bröt inga ben eller så iaf!
tur var la det haha.

aja nu ska jag nog ta och duscha
fryser lite, imorgon blir det jobb
hoppas på att jag får ta bilen in imon
orkar inte åka bussen .. då mst jag åka tjugo i 9
och jag börjar liksom halv 12, seeeeegt

men men nu blev det ett långt inlägg
uppdatering kommer imon!

natti natti! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0