Godmorgon.

Idag har jag sovit ut ordentligt, eller till 10.. och det tycker jag är ganska länge. Trodde alla här hemma var vakna när jag gick upp men nej dom sov fortfarande :o fast dom jobbade ju igår så är kanske därför. Funderar på vad jag ska hitta på idag, blir nog att hjälpa mamma med tvätt och sådär och sen färga hennes hår igen kanske. Borde göra en utrensning i min garderob också.. fast det är verkligen inte roligt och sen blir det typ att jag behåller allt ändå, tänker liksom att jag kommer nog kanske använda den någon gång iallafall och sen ligger den förbaskade tröjan där nästa gång jag ska rensa igen och då har jag inte ens rört den, haha. Jaja nog tjatat om det.. har inte så mycket mer att säga just nu så vi hörs lite senare. Have a naaaajs day people !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0