Bio sådär mitt i veckan är inte fel

Har jobbat idag från 8-15, dagen gick rätt fort. När jag kom hem blev jag överraskad med att jag och adam skulle åka på bio, så va bara att göra sig redo för stan och bio. Hann även in på body shop en runda, dom hade kundklubbsdag idag, så inhandlade lite vad jag behövde. Älskar verkligen deras produkter! Sen var det dags för bio och nu kunde jag äntligen använda min biobiljett jag fick av mamma för ett tag sen, sen hade jag lite pengar kvar på ett presentkort så de fick gå till popcorn, så vi kom billigt undan idag. Vi såg på filmen unstopplable, riktigt spännande film så den var helt klart sevärd. Nu blir det paradise och sen sova, en jobb dag imorgon också. Men bara 7-13.15 :) Natti natti.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0