Trött efter en dag bestående av jobb

Gick upp vid 9 idag ju, tidigt för mig nuförtiden ;o haha.
Åkte in till stan vid tjugo i 11 för att jobba, mötte först upp bella.
Snackade lite och så innan jag började jobba, du är för söt gumman.
Sen jobbade jag från halv 1 till sex. Sen tog jag bussen hem vid halv 7.
Linnea kom hit och vi gick en lite runda & sen kollade vi fångarna på fortet! :)
Adam kom med pizza med, det var gott för jag var riktigt hungrig.

Det va min dag, och blev förresten ingen innebandyträning :( den blev inställd.
Fast hade ju knappt hunnit dit ändå. Nä om man skulle ta och lägga sig snart.
Upp hyffsat tidigt imon med för då ska jag och linnea till stan och vet ni vad?
VI SKA BOKA REEESA ANTAGLIGEN! (y) det kommer bli awesooomeee!

Nä nu ska jag dra, hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0