Så härligt väder

Vaknade i morse vid halv 10 av att Lova började skälla som bara den.
Sen så ringde min mobil och då var det min moster, som sa att hon stog utanför.
Så hon drog med mig ut och gå en runda, men det var riktigt skönt.
Sen intog vi solstolarna i sådär en timme kanske, hur härligt liksom?
Solen får man ju ta vara på, hihi. Det var roligt med lite sällskap ♥

Skulle gått en runda med nikki vid 10 men hon har fortfarande inte svarat? :s
så blir kanske inget med det. Får la plocka iordning lite här hemma annars.
Måste ringa mamma och pappa sen med och se hur dom har det i värmen..
Saknar faktiskt dom, tomt att inte ha någon att prata med när man är hemma ju.

Aja det var allt jag hade att säga nu, ska bli lite duktigare på att uppdatera här!
Kraaam på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0