Inget annat än jobb

Jobbar typ hela tiden, så därför jag inte varit inne och skrivit på ett tag.
Inte så roligt att skriva att man har jobbar varje dag, hehe. Men har helgen och
sen en vecka kvar ungefär, sen blir det nog mer bloggande hoppas jag.
Nu kommer det kanske lite enstaka inlägg hit och dit, men det får ni stå ut med.
Ska ner och jobba om 3 timmar ungefär, så är inte hemma förrens vid halv 10! :/
Så ser mina dagar ut ungefär, helgen blir inte allt för rolig.. men goa pengar sen.

Vi hörs! <3


Kommentarer
Linda

Hej, intresserad av bloggtävlingar? Fram tills måndag har du chansen att vinna en valfri klocka från runns.se på min blogg. Helt klart värt att vara med!



http://meandrunk.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-klocka-fran-runnsse.html



Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för kommentaren.

2010-08-06 @ 03:08:58
URL: http://meandrunk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0