En något stressig dag faktiskt..

Gick upp klockan 8 för skulle åka med mormor, morfar och min moster till gekås.
Men sen kom dom inte förrens vid 10 typ, så kunde ju sovit te 9 minst iaf, men men.
Va där några timmar, köpte faktiskt en jacka och leggings och lite smått!
Sen åt vi bakpotatis med räkröra, gottt som bara den.

Städat lite här hemma sen, hoppade träningen känner mig inte riktigt frisk,
känns typ som jag håller på att bli sjuk, men får la se.
Träffade Bella en stund med, gud vad jag har saknat dig gumman.
Kanske ska va imon med, men vi får se om vi orkar och sådär! <3

Nä nu ska jag sova & jag ska sova länge imon, hihi!







Kommentarer
Anonym

hihi, bästa du! <3

2010-08-19 @ 15:24:03
URL: http://bellafarago.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0