17 / 8 - 10

Sov ganska länge idag, härligt! När jag kom upp fick jag veta att det varit
skottlossning här i hylte :o elr typ att några försökt skjuta på polisbil osv,
sen så flög de runt en helikopter här hela förmiddagen med. Lite läskigt faktiskt!
Sånt här brukar liksom inte hända i lilla hylte, får la se om poliserna får tag i dem.

Annars idag har jag bara sooftat, varit med pappa och handlat och sådär!
Finns inte så mycket att göra när man är ledig, jag behöver ett jobb!!!
Men aja, hade jävligt mkt läsare igår :o har nog mina aningar varför, hm.
Nä nu ska jag snart på kalas hos kusinen i smålandsstenar.
Så vi hörs la laater, får se om jag orkar ta med mig kameran! ;)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0