nu blir det snart sängen

idag har jag hunnit med en del faktiskt,
va ju i stan på möte i morse,
sen hem.. skulle städat.
MEN jag somnade istället, och sov som en stock!
va nog rätt trött antagligen.
sen undrade linnea om jag skulle med och träna fotboll ju,
som jag skrev innan så de har jag faktiskt gjort! :)
och blir nog att jag fortsätter, kändes roligt igen,
men man har ju sina perioder.
sen tränade jag faktiskt lite innebandy en stund med,
dem va inte så många så tänkte jag kunde vara med.
sen sprang jag hem därifrån, så duktig har jag varit! :D
åt grillat sen när jag kom hem också, götttt!
och sen ställde pappa fram en fet godispåse,
så har ätit massa godis fan :p

nu ska jag snart gå och lägga mig,
när fotbollen på tv är slut!
imon ska jag och mami till stan ♥
och pappa med då förstås, men tror inte han vill gå med oss.
hoppas jag hittar en studentklänning iaf!

men vi hörs imorgon.
PUSSS! :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0