dagen har gått fort

har bara rullat på idag asså,
gick upp halv 9, åkte te jkp 12 typ.
sen kom vi dit vid halv 3-3 någon gång.
så hade inte alls mkt tid, sprang igenom affärerna.
köpte en klänning bara.. va inget mer som lockade direkt!
fast vet inte ens om jag vill ha klänningen ;p
aja, roligt att hitta på något iaf.

fått tillbaka min dator idag med (a) jippi.
har inte testat den än men jag antar att den funkar bra nu.
eftersom de kostade 500 spänn så borde den de.
men pappa betalade (a) elr har gjort än så länge iaf,
jag får kanske betala sen vem vet.

sen ska jag till frissan imon med, och färga min utväxt.
ska bli skönt att bli av med den.
men ska va där klockan 8 :o så ingen sovmorgon här inte.
usch, hur ska jag orka.

men nu ska jag titta på tv.
hejddåå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0